loading...
Gamers DL|مرجع ابزار بازی
Admin بازدید : 503 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (1)

سومین آپدیت یا همون آپدیت ۱٫۴ بازی Far Cry 3 منتشر شده که گیمرزدی ال این آپدیت را که کرک شده توسط گروه ریلود هست برای شما آماده کرده است این آپدیت مشکلاتی در قسمت Muliplayer و Singleplayer را رفع خواهد کرد که به مرور زمان در بازی مشخص می شود عزیزانی که مشکل افت فریم دارند یا می خواهند آنلاین بازی کنند یا باگی تو بازی اذیتشون می کنه این آپدیت را امتحان کنند برای دانلود و نحوه ی استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید


Admin بازدید : 271 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

امروز براتون ترینر جدید FeliNg برای بازی دارکسایدرز 2 رو قرار بدم.این ترینر برای ششمین آپدیت از این بازی آماده شده که میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید

برخی امکانات:

Numpad 0 ~ Infinite BoatMan Coin
Numpad + ~ Infinite Ammo
Numpad – ~ One Hit Kill
Numpad . ~ Super Jump
Insert ~ Super Attack Speed
F1/F2/F3/F4 ~ 2x/4x/8x/16x Gold
F5/F6/F7/F8 ~ 2x/4x/8x/16x Experience
F9 ~ Max Strength
F10 ~ Max Defence

F11 ~ Max Arcane

و....


Admin بازدید : 677 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت دوستان گل!امروز براتون دستورات کنسول بازی برای کال آف دیوتی 4(آنلاین) رو قرار دادم امیدوارم ازشون نهایت استفاد رو ببرید/

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

Admin بازدید : 591 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

سلام دوستان امشب با آموزش آنلاین بازی کردن Gta5 در خدمتتون هستم در ضمن روش تست شده است!

دیگر زمان ایجاد تنوع است و با ایجاد و راه اندازی سرور آنلاین جی تی ای! تحول و تنوع بازی را تجربه نمایید!

برای مشاهده ی آموزش و دانلود پچ به ادامه مطلب مراجعه کنید!


Admin بازدید : 882 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

طی تلاش هایی که دوستان و مدیران سایت انجام دادند  اکنون شما می توانید جدیدترین لیست سرور های آنلاین را در این پست مشاهده نمایید

قابل توجه دوستان و مدیران سرور های کانتر استریک 1.6 در صورتی که مایل به ثبت سرور خود در لیست سرور های آنلاین هستید فقط IP و پورت سرور های خود را در قسمت نظرات همین مطلب ارسال نمایید!


Admin بازدید : 543 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

  DLCجدیدی با نام Ultimate Speed Packبرای بازی Most Wanted 2012 منتشر شده که یک سری امکانات به بازیکه مهمترینش: ۵ اتوموبیل فوق سریع از جمله McLaren F1 LM ، Lambo’s Aventador Jthe Pagani Zonda R ، the Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse و Hennessey’s Venom GT اضافه میشه و همچنین اضافه شدن 25مسابقه ی جدید به بازی اضافه میشود که این دی ال سی پک رو با پارت های کمتر از 100مگ براتون آماده کردیم!

برای دانلود و همچنین آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید...




Admin بازدید : 565 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

آموزش آنلاین بازی کردنMW2 به روش 4D1

سلام!شاید خیلی ها بگن عجب سایت خزی چرا به روز نیس؟؟! باید بگم که واسه کامل شدن آرشیو سایت این آموزش رو قرار دادم امیدوارم ازش استفاده کنید!مشکلی بود در خدمتم...

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Admin بازدید : 214 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان!در پی منتشر شدن Dunwall City Trials DLC برای بازی Dishonored امروز براتون ترینری آماده کردیم که با ایندی ال سی کار میکنه! امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید!

برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Admin بازدید : 924 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان امروز میخوام براتون سیو کامل این بازی رو به همراه یک ترینر که کامل ترین ترینر موجود هستش رو براتون باری دانلود قرار بدم امیدوارم لذت ببرید در ضمن هم سیو هم ترینر تست شده میباشد!

Admin بازدید : 1461 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازیFar Cry 3 Deluxe Edition

(گرانترین نسخه ای که در اروپا به فروش میرسد)

|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.5 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

|نسخه ی Deluxe Edition + کرک RELOADED |

نام بازی: Far Cry 3 Deluxe Edition
پلتفورم : PC
ژانر: First-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت بازی های موفق یکی از مهمترین دستاوردهای یک شرکت بزرگ محسوب می شود مخصوصا بازی هایی که در قسمت های مختلف منتشر شوند از جمله بازی Far Cry 3 که در نسخه های قبلی خود سعی کرده است ادامه راه نسخه قبلی خود باشد و با حفظ سبک آن جذابیت های زیادی را هم به آن اضافه کند نسخه ی نخست این سری بازیست که توانست میانگین ۸۹ را در وب سایت گیم رنکیگنز به دست بیاوردنسخه ی دوم این سری بازی توانست میانگین ۸۴ را بدست بیاورد که نشان از عدم موفقیت در رسیدن به هدف اصلی شرکت یوبی سافت است.)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Admin بازدید : 557 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان امروز برای اولین بار در ایران با آموزش آنلاین بازی کردن این بازی در خدمت شما هستم!این بازی بصورت open wordهستش و یکی از بهترین بازی های ٢٠١٢ که علاقمندان زیادی رو جذب خود خواهد کرد. برای مشاهد ه ی آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید..


Admin بازدید : 326 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

|برای اولین بار در کل وبسایت های فارسی زبان|

 

ترینر LiNGON و چند ترینر دیگر اضافه شد!(پست به روز شد)

 

|مطلب اختصاصی|

بازی FAR CRY 3 در برخی کشورها منتشر شده و به زودی وارد کشور ما نیز میشود.امروز برای اولین بار در میان وبسایتهای فارسی زبان براتون ترینر این بازی رو قرار میدم امیدوارم لذت ببرید..


Admin بازدید : 1573 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

|برای اولین بار در ایران|

خوب دوستان عنوان فار کرای3 Ubisoft دقایقی پیش کرک شدو کدبازان اولین سایتی میباشد که این کرک را با لینک دایرکت در اختیار شما قرار میدهد  برای دانلود و دیگر توضیحات این کرک این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید..



Admin بازدید : 446 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

تو چند پست قبل براتون ترینر این بازی رو قرار دادم!اما به دلیل ورژن های مختلفی که داخل بازار هست ممکنه که با بعضی از ورژن ها کار نکنه!امشب براتون ترینری قرار میدم که با تمامی ورژن های این بازی سازگاری داره!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Admin بازدید : 252 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

به تازگی عکسی از نسل جدید پلتفرم های Wii به نمایش گذاشته شد . در کنار این عکس ، تاریخ انتشار آن نیز (۷ دسامبر ۲۰۱۲ ) قید شده بود که نشان میداد باید خود را برای این کنسول آماده کنیم .
تنها چیزی که میشد از این عکس فهمید ، این بود که Wii Mini به رنگ قرمز و سیاه است … همین !
با این قیمت خرید در این وبسایت کانادایی ، ۹۹ دلار است ، اما فقط در کانادا عرضه میشود !!
برای دیدن عکسهای بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید..

Admin بازدید : 288 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

بازیAssassin’s Creed 3 چند وقتی هست منتشر شده و همه ی علاقمندان این سری بازیهارو مجذوب خودش کرده امروز برای دوستانی که با کنسول مشغول انجام این بازی هستند فول سیو این بازی رو قرار میدم تا اگه تو مرحله ای دچار مشکل شدند استفاده کنند..

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Admin بازدید : 689 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

خوب دوستان به دلیل مشکلی که در سایت پیش اومده بود عذر خواهی میکنم ما همچنان با پشتیبانی و حمایت شما ادامه میدهیم...براتون سیو کامل بازی فرقه ی قاتلان رو آماده کردم امیدوارم دانلود کنید و حالشو ببرید..

Admin بازدید : 666 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

شاهکاری دیگر از یوبی سافت منتشر شد و کرکش هم اومد :دی خوب  هم اکنون ترینر FLiNG بازی را برای شما آماده کردیم تا اگه تو مرحله ای نیازتون شد استفاده کنید!ما رو هم دعا کنید :دی 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


Admin بازدید : 269 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Hitman:Absolution2012 چند روزی هست که منتشر شده و طرفدارای این بازی گرم بازی کردن و به پایان رسوندن اون هستند!براتون فول سیو این بازی رو آماده کردم که میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید...

Admin بازدید : 265 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

باز هم سلام! بازی دیشورد خیلی وقته که به بازار عرضه شده اما بنا بر درخواست دوستان امروز یک ترینر کارآمد برای شما آماده کردهام تا لذت ببرید!

برای مشاهده+دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Admin بازدید : 995 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

سوپرایز امشب برای علاقه مندان به بازی Hitman Absolution عجله کنند که این بازی هم کرک شد و هم اکنون می توانید این کرک را دانلود کنید کرک کار گروه Skidrow می باشد اگر کرکی توسط گروه های دیگر منتشر شد در سایت قرار می گیرد از بازی کردن لذت ببرید.و مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Admin بازدید : 253 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

Admin بازدید : 191 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال1980 و جنگ سرد دوم در سال 2025 است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است!


Admin بازدید : 545 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
|آموزش اسپرت کردن ماشین در GTA IV برای اولین بار |

خوب بریم سر اصل مطلب سیمپل نیتیو ترینر (Simple Native Trainer) ترینری است که این کار را انجام می دهد. این ترینر قدرتمند ترین ترینری است که تا به حال برای این بازی ساخته شده که اسپرت کردن ماشین ها هم فقط جزئی از کار این ترینر است. این ترینر قادر به تغییر آب و هوا، تغییر وقت، دادن هر نوع سلاح و … می باشد.

شما قبل هر کاری ابتدا باید این ترینر را در بازیتان بریزید.
برای آموزش نصب این ترینر و کار با آن برای اسپرت کردن ماشین به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

 

 

Admin بازدید : 2188 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)
خیلی از شما دوستان با فولدر اسکریپت (Script) آشنایی دارید. این فولدر برای اجرای مدهایی که تحت .Net هستند نیاز هست. برای نصب این گونه مدها که معمولا پسوندهای vb، cs، net و net.dll دارند باید آنها را در مسیر Grand Theft Auto IV\scripts بریزید. حال من در این پست برای شما آخرین ورژن این فولدر را یعنی نسخه 1.7.1.7 برای دانلود در اختیارتون قرار داده ام که امیدوارم برای بعضی از دوستان مورد استفاده قرار گرفته باشه.
آخرین ورژن این فولدر از نسخه های 1.0.1.0 تا 1.0.7.0 بازی GTA IV و 1.1.1.0 تا 1.1.2.0 بازی GTA EFLC پشتیبانی می کند.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید…
Admin بازدید : 449 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

سلام دوستان!با استفاده از این ترینر میتونید در هر کجای که هستید ماشین,هلیکوپتر,موتور,قیق مورد نظر خودتون رو با رنگ دلخواه بدون استفاده از کد تقلب ظاهر کنید!!

برای دانلود و مشاهده ی توضضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

توجه شما باید پوشه ی اسکریپت هوک را به بازی خود اضافه کنید!برای دانلود این برنامه و آموزش آن اینجا کلیک کنید!

Admin بازدید : 599 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

باسلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز امروز سیو بازی Medal Of Honor: Warfighter در درجه هارد را برای شما آماده کردم این کرک ضمن باز کردن تمام مراحل , دو مرحله سختی جدید نیز به بازی اضافه می نماید.لذت ببرید برای دانلود و سایر توضییحات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید(کدبازان)

Admin بازدید : 1591 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید معروف ترین و قوی ترین گرافیک منتشر شده برای بازی GTA IV توسط تیم iCELaGlacE طراحی شده که iCEnhancer نام دارد که آخرین نسخه آن 2.1 است و طبق گفته طراح دیگر ورژن بعدی ساخته نخواهد شد!. اما در این روزها افرادی دست به ویرایش کردن این گرافیک زدند و در آن تنوع ایجاد کردند. یکی از این ها گرافیک iCE 2.1 است که توسط yeahatnet ویرایش شده که با نام yeahatnet Revision معرفی شده. تغییراتی که در این گرافیک ایجاد کرده به بهبود آن تأثیر زیادی داشته. نمونه ها رو در تصاویر مشاهده می کنید. و طبق گفته صاحب گرافیک تنها بر روی نسخه 1.0.4.0 بازی IV خوب کار می کند.

که با یک جست و جو میتونید این آپدیت رو دانلود کنید!

Admin بازدید : 463 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود ترینرهای بازیCall of Duty Black Ops II

عد از انتشار بازی Black Ops II کرک هایی منتشر شد که هر کدام مشکلاتی داشتند که قابل اجرا بر روی Pc نبودند و فقط بر روی لپ تاپ اجرا می شود تا شاید در روزهای آینده کرکی جدیدتر منتشر شود امروز ۳ ترینر برای شما دوستان اماده کردیم تا بتوانید در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید


Admin بازدید : 851 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
|برای اولین بار در میان وبسایت های فارسی|
همان طور که میدانید برای این که یک خودروی جدید را به GTA IV اضافه کنیم باید آن را جایگزین یکی از خودروهای اصلی بازی کنیم. یعنی به تعداد خودروهای بازی افزوده نمیشود. فقط ظاهر یکی از خودروهای تغییر می کند. حال امروز سایت کدبازان به شما برنامه ای را معرفی خواهد کرد که کار آن اضافه کردن خودرو به این بازی است، نه جایگزین کردن. این نرم افزار ACA یا همان Auto Car Adding نام دارد. شما قبل از اجرا کردن این نرم افزار باید یک سری تغییرات را در بازی خود ایجاد کنید.
Admin بازدید : 607 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (2)

دانلود برنامه افزایش GP برایPes 2013

امروز برای اولین بار در بین سایت های بازی نرم افزار افزایش Gp در pes13 رو برای دانلود قرار میدیم امیدوارم لذت ببرید!

 

پسوردفایل فشرده codbazan.ir

Admin بازدید : 318 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانلود ترینر FLiNG بازیNeed for Speed Most Wanted 2012

بازی Most Wanted 2012 چند وقتی هست که  منتشر شده و قطعا یک ترینر خوب و کار آمد می تونه در بیشتر مواقع کاربردی باشه و کسانی رو که نمی تونند به هر نحو مرحله ای رو سپری کنند همراهی کنه هم اکنون ترینر بازی Most Wanted 2012 کار گروه FLiNG رو برای شما آماده کردیم تا از بازی کردن لذت ببرید من که لذت بردم.

Admin بازدید : 194 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

|دانلود تمام DLC های بازی Call Of Duty:Modern Warfare3 با لینک مستقیم|

|مطلب اختصاصی اعضا میباشد|

برای عضویت کلیک کنید

امروز براتون DLC پک های بازی جنگاوری مدرن 3 رو آماده کردم که میتونید با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود کنید!

 

Admin بازدید : 1749 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

Gameplay رو بیشتر شما دوستان با آن آشنایی دارید و بیشتر دوستان هم آشنایی ندارید برای آشنایی درباره Gameplay از امکانات برنامه توضیح خواهیم داد تا بهتر متوجه بشوید  از امکانات این برنامه می توان به حین بازی کردن تنظیمات خاصی را به بازی اعمال کنید از جمله سرعت بازی,سرعت بازیکن خاص,راحتر کردن پاس دادن,راحتر شوت زدن,سریع تر کردن شوت و…. را نام برد



در باره ی ما

سایت کدبازان یا همان گیمفا و تک بازی فعالیت خود را به مدت 2سال است که شروع کرده و یکی از بهترین سایت ها در زمینه ی آموزش و ابزار بازی است چیزی که مشاهده میکنید ورژن جدید سایت است امیدوارم با حمایت شما به بزرگترین مرجع ابزار بازی تبدیل شویم!شما نیز با عضویت در سایت میتوانید مطالب خو را ارسال کنید و مارا یاری کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازی از نظر شما؟
    پشتیبانی سایت
       

     دوستان گرامی در صورت داشتن سوال ، آنرا در بخش نظرات یکی از پست ها مطرح کنید
      برای دریافت پاسخ سوال خود به همان بخشی که سوال خود را مطرح کردید مراجعه کنید .

     تمام تلاشمون رو می کنیم در کمتر از 24 ساعت جواب سوالتون رو بدیم ، پس خواهشا تا سر 24 ساعت صبر کنید.


    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 772
  • بازدید سال : 8,428
  • بازدید کلی : 148,751
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی




    ::تقویم::
    رتبه ی کدبازان