loading...
Gamers DL|مرجع ابزار بازی
Admin بازدید : 718 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1391/08/29 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز ،وبلاگ(وبسایت) خوبی داری و مطالب اون جالب و مهیج است.دوست عزیز می تونید با وبلاگ من تبادل لینک کنید.خوشحال می شم که این کارو انجام بدید.لطفاً من رو با نام ps3gamez و من شما رو با نام ......... لینک می کنم.تو سایت بیاید و مثل من نظر بدهید تا تبادل لینک کنیم.... ممنون دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
در باره ی ما

سایت کدبازان یا همان گیمفا و تک بازی فعالیت خود را به مدت 2سال است که شروع کرده و یکی از بهترین سایت ها در زمینه ی آموزش و ابزار بازی است چیزی که مشاهده میکنید ورژن جدید سایت است امیدوارم با حمایت شما به بزرگترین مرجع ابزار بازی تبدیل شویم!شما نیز با عضویت در سایت میتوانید مطالب خو را ارسال کنید و مارا یاری کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازی از نظر شما؟
    پشتیبانی سایت
       

     دوستان گرامی در صورت داشتن سوال ، آنرا در بخش نظرات یکی از پست ها مطرح کنید
      برای دریافت پاسخ سوال خود به همان بخشی که سوال خود را مطرح کردید مراجعه کنید .

     تمام تلاشمون رو می کنیم در کمتر از 24 ساعت جواب سوالتون رو بدیم ، پس خواهشا تا سر 24 ساعت صبر کنید.


    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 8,159
  • بازدید کلی : 148,482
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی




    ::تقویم::
    رتبه ی کدبازان